دوشنبه، آبان ۱۸، ۱۳۸۸

دست دادن

دست دادن
بيماري انفلوانزاي خوكي در هريك از استانها شايع شده و متاسفانه تعدادي هم تلفات انساني برابر اعلام مقامات رسمي داشته است يكي از راههاي انتقال و انتشار از طريق دست دادن و روبوسي ميباشد سال 62 كه در گرگان بودم رئيسي داشتيم كه چون افرادي كه به اطاقش وارد ميشدند اكثرا انها دستشان را براي دست دادن دراز ميكردند و طبيعتا چون از صنف كارگر بودند و از نظر مالي فقير دستانشان كثيف و چركي بود اين رئيس ما به حق از دست دادن با انها ناراحت بود از من چاره كار را پرسيد عرض كردم يك بطري الكل پيش خودت بگذار بعد از دست دادن اندكي را بر دستانت بكش تا مدتها اينكار را ميكرد ولي حالا كه خطر جديتر از اين حرفهاست بهتر است دست دادن را تعطيل كنيم و همچنين روبوسي را و فاصله يكمتري را نيز در مجامع بين خود وديگران رعايت كنيم اطلاعيه اي به در وديوار بزنيم كه
با من دست نده تا مبتلا نشوي
چون براي سلامتي شما ارزش قائلم با شما دست نداده و روبوسي نميكنم
تعهد ميكنم تا 24 ساعت در پشت سر غيبت نكرده و در روبرو دروغ نگويم و دست هم نميدهم
يادم باشه يادت باشه دست ندهيم به همديگه --دوستت دارم دوستم داري اينو چشامون به هم ميگه
دستهايت را در باغچه ميكارم سبز خواهد شد ميدانم مي دانم ....... مثل اينكه خيلي پرت شدم حواسم نبود
مصرع اخر از جاودانه فروغ فرخزاد بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند