پنجشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۸

تهرون

به مناسبتي به تهران رفته بودم با طياره اولين جايي كه رفتم كتابفروشيهاي روبروي دانشگاه تهران و مشاهده كتابهاي كنار خيابان بود كتابهاي صادق هدايت - اخرين رمان گابريل گارسيا ماركز به نام خاطره دلبركان غمگين من و خيلي هاي ديگر حضور داشتند . كتاب تاريخچه حزب خران را از يك كتابفروشي خريدم همان حزبي كه مجله بسيار وزين توفيق از ان زياد مينوشت ان زمان كه مينوشت همشهري ! شب جمعه دو چيز يادت نره ................دوم روزنامه توفيق . من از زماني كه اولي را نميفهميدم توفيق ميخريدم و ميخواندم سالنامه - ماهنامه و هفته نامه . كاش اين امكان فراهم ميشد كه كليه شماره هاي توفيق را داشتم . تعدادي از شماره هاي گل اقا را دارم ولي توفيق كجا و گل اقا كجا خداوند مرحومان توفيق و گل اقا را رحمت فرمايد . الهي امين . در ضمن كتاب meat hygiene هم به فارسي ترجمه ودر سه جلد منتشر شده است كه خبر خوبيست . و از اين خبر بهتر اين است كه كتابخانه ما هم انرا ابتياع نموده ودارد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند