چهارشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۸۹

اساتيد

سال 1359 براي يادگيري درس ويروس شناسي دوره دكتري به اتفاق ساير دانشجويان سال اخر دانشكده دامپزشكي ما را به موسسه واكسن و سرم سازي رازي بردند در يكي از روزها كه دير به طرف موسسه رفتم و هنوز خوب راه و چاه را ياد نگرفته و محل كلاس را بلد نبودم وقتي وارد يكي از سالنها شدم كلاس را پيدانكردم ناچارا از يك اقايي كه از راهرو رد ميشد سوال كردم ايشان با من تا دو سالن ديگر امدند و محل كلاس را نشان دادند چند روز بعد كه من اين داستان را براي يكي از كادر موسسه تعريف كردم با مشخصاتي كه دادم معلوم شد كه ان اقاي بسيار محترم كه بخوبي من را راهنمايي كرده بودند جناب اقاي دكتر ....... استاد محترم و فاضل درس بودند . يكبار هم كه براي اخذ مدرك تحصيلي پس از لااقل بيست سال وارد دانشكده شدم رئيس محترم دانشكده كه از اساتيد با سابقه بود ودر زمان دانشجويي من هم استاد بود من يك لاقبا را تا درب سالن دانشكده بدرقه كرد . ياد باد بزرگمنشي و بزرگواري اساتيد انروز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند