دوشنبه، فروردین ۳۰، ۱۳۸۹

بانك انسانيت



بانك انسانيت
من امروز ميخواهم در بانك انسانيت كه موسسين و هيئت امنايش شمايانيد حساب سپرده طولاني مدت بازكنم واصل سرمايه مال شما ارزاني خودتان عطايش را به لقايش بخشيدم ولي اندكي از سودش را به من بازگردانيد.
اما من كيم
من كي هستم
من در كجايم
من منم
من در همه جايم
اما سوال اساسي اين است
من چه كاره ام
اصل قضيه اينجاست
من دربان ساده يا نگاهبان يك اداره ام
من كارمند ساده يك اداره ام ولي كاري را به من سپرده اند
من كارشناس يك اداره ام كه مراجعه كننده دارم
من رئيس يك اداره يا شركت خصوصي ام كه مراجعيني دارم
من معاون فني يا مالي يا فرهنگي يا روابط عمومي مدير كلم
من مدير كل يا مدير عامل اداره كل يا شركتيم
من رئيس سازمانم .
من يك تاجرم با كبكبه و دم دمه و بريز و بپاش
من قهرمان داراي مدال در يك رشته ورزشي هستم
من چابك سوار مسابقات اسب دواني ام كه اسبم مدال اورده است
من ميخواهم حساب پس انداز سپرده طويل المدت در بانكي كه تك تك شمايان مديران عامل يا رئيس هيئت مديره ان بانكيد بازكنم در بانكي به نام بانك انسانيت .
سرمايه من چيست
سرمايه من اندكي از همان چيزيست كه شما اكنون به مقدار زياد به من ميدهيد و يا بهتر بگويم نثار قدومم ميكنيد .
سرمايه من احتراميست كه شما به من ميگذاريد
سرمايه من تعريفيست كه شما كمي بجا و اكثرا بيجا از من ميكنيد
سرمايه من تملقيست كه شما در برابر من اجرا ميكنيد
مني كه اكنون مصدر كارم
من دربان – كارمند – كارشناس – رئيس – معاون و مدير كه شما اكنون مراجعه كننده من هستيد .
خواهش من اين است
اندكي از اين تملقات – تعظيمها – تمجيدها و احترامات را برايم تا زمان بازنشستگي و يا حداقل تا بعد از زماني كه من را از اين پست برميدارند نگه داريد .
لازم نيست حالا وقتي زنگ ميزنم از پشت ميزتان بلند شويد چون كه من شما را نميبينم . در بازنشستگي وقتي سلام دادم با محبتتر جواب دهيد كافيست
لازم نيست حالا حرفهاي نامربوط من را تاييد كنيد در بازنشستگي حرفهاي منطقي من را گوش كنيد . برايتان دعاي خير ميكنم .
در زمان مراسم معرفي من لازم نبود براي عرض ارادت و تبريك پيش قدم شويد . در مراسم توديع به من كمك كنيد تا كادوهاي اهدايي را سوار ماشين كنم خداوند اجرتان بدهد .
حالا در حضور از من تعريف و تمجيد نكنيد مقداري از انرا برايم پس انداز كنيد از سودش پشت سرم غيبت نكنيد . من كه حالا تاجر بزرگيم دارا هستم نيازي به خم و راست شدن شمايان ندارم اندكي را برايم براي دوران ورشكستگي احتمالي پس انداز كنيد .
سلامت باشيد ساعت 11 شب دوشنبه 30 فروردين 1389 تحرير شد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند