شنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۸۹

بركت

احترام به مشتري يا بازگشت بركت
طبيعي
و بديهي
است كه فروشندگان و عرضه كنندگان اجناس نان خريد مشتريان را ميخورند واگر مشتري از جنسي و كالايي استقبال نكند ان كالا به فروش نخواهد رفت بركت سفره فروشنده ناشي از اراده مشتريست چرا بعضي از فروشندگان هواي مشتريان را ندارند و به انان احترام نميگذارند
- وقتي كه منشي يك پزشك ميتواند نوبت نزديكتري به مريض بدهد چرا براي بازار گرمي نوبت ديرتري ميدهد
- وقتي ميتوان ميوه فروخته شده را ميوه فروش در كيسه پلاستيكي با دوامتري بگذارد چرا انها را در پلاستيكهاي ضايعات ميگذارد كه چند قدم انورتر كيسه پاره و ميوه ولو ميشود
- وقتي ميتوان بعنوان گارسن غذاخوري يا قنادي موها را با كلاه پوشاند تا در مواد غذايي نريزد چرا محصول زير دست شما بايد داراي موي سر باشد
- وقتي ميتوان كيسه هاي شير پاستوريزه را در ويترين يا سبد قرار داد چرا انها را در جلو مغازه روي هم تلمبار ميكنند گيرم كه خواهان داشته باشد
- وقتي سلماني قرار است موهاي مشتري را بشورد چرا كامل نميشورد و در حد رفع تكليف اين كار را ميكند گيرم كه مشتري سرش پايين باشد و خودش نبيند
- وقتي ميتوان از مستاجر كرايه ماهانه كمتري گرفت چرا اينكار را نكنيم .
- اگر راننده تاكسي هستيم چرا به ارامي مسافر را به مقصد نميرسانيم اگر در طول روز با اين عجله رانندگي كنيم جمعا كرايه دوسه مسير را ممكن است بيشتر درامد داشته باشيم ولي ايا به فشاري كه به مغزمان مي ايد فكر كرده ايم .
- اگر معلم هستيم و ميتوانيم در كلاس اموزشگاه دولتي خوب درس بدهيم چرا بايد دانش اموزان را به كلاسهاي خصوصي هدايت كنيم .
- بركت را به سفره خود برگردانيم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند