چهارشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۹

راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه

clock web -->

راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه
بعد از اينكه پسرم از اين تصادف بزرگ به الطاف لايزال خداوند بخشنده و مهربان نجات يافت مبلغي را جداكردم تا صدقه دهم اول تصميم گرفتم انرا به كودكان واقع در خانه اميد خيابان دانشكده تقديم كنم زنگ زدم سرپرست خانه فرمودند ما تا اوايل مهر در مسافرت مشهد هستيم من چون عجله داشتم انرا تقديم به محل پرورش كودكان هانيه در كوچه شيشه گرخانه كردم امروز كه هنوز هم در حال شوكه هستم و شاكر خداوند بزرگ قران مجيد را بوسيدم و بازكردم صفحه دست راست با ايه شريفه صد از سوره مبارك يوسف عليه السلام شروع شد كه ميفرمايد....... يوسف پدر و مادر خود را در اغوش اورد و گفت به شهر مصر در اييد كه انشاا... بعد از اين ايمن خواهيد بود انگاه پدر و مادر را برتخت نشاند و انها به شكرانه ديدار خدارا سجده كردند ...... دلم اندكي ارام گرفت . من به صدقه خيلي اعتقاد دارم و واقعا صدقه دافع بلاست . سه سال پيش ناگاه فردي واسطه شد تا صدقه اي را براي مداواي بيماري شخصي پرداخت كنم فرداي روز پرداخت صدقه در حال رانندگي بودم كه كاپوت ماشينم برگشت ولي فقط زيان و ضرر مالي داشت و خوشبختانه و خدا را شكر هيچ مشكل جسمي و جاني پيش نيامد و من نجات از ان حادثه را نيز ناشي از صدقه ميدانم . من در دفع بلا در دنياي فعلي اعتقادي به قرباني كردن دام ندارم چون اكثر ان نصيب سلاخي ميشود كه شايد چندان هم مستحق نباشد ودر ثاني گوشت انهم مابين افراد فاميل توزيع ميشود كه نيازي به ان ندارند پرداخت بهاي ان به افرادي حقيقي و حقوقي كه وظيفه نگهداري از كودكان يا سالخوردگان را دارند بهتر است . البته قرباني كردن دام در روز عيد سعيد قربان جاي خود دارد و من وارد در اين بحث نخواهم شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند