چهارشنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۹

مردان بزرگ مردان كوچك

مردان بزرگ مردان كوچك
در هر جامعه اي بزرگ يا كوچك اعم از خانواده مدرسه اداره مردان بزرگ و كوچك وجود دارند يكي از اين مردان بزرگ ديروز بعد از ظهر با موبايل شخصي به من زنگ زد و گفت فلاني محموله نمونه هايي كه به موزه انگلشناسي دانشگاه تهران فرستاده بودي رسيد و تشكر كرد . گاهي هم به مردان كوچكي برخورد ميكنم مثل پريروز كه يكي از كارمندان شهرستاني امده بود و ميگفت به من واكسن بدهيد يا نه فرقي نميكند از خدامه كه ندهيد چون كارم سبكتر ميشود . و يا گاهي در يك اداره با كارمندي برخورد ميكني كه كارت را انقدر با محبت انجام ميدهد انگار كارخودش است و گاهي هم براي كاري كه جزو وظايفش است و حقوق ميگيرد طلبكار است مردان بزرگ و مردان كوچك در هر جامعه اي يافت ميشود

۳ نظر:

  1. درود
    من دانشجو دامپزشکی هستم.خوشحال میشم که به وبلاگ من یه سر بزنید.من بیشتر سعی کردم مطالبی تو وبلاگم بنویسم که عامه پسند باشه و همه رو به سمت خودش جلب کنه.من شما رو لینک میکنم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید و بتونیم بیشتر در ارتباط باشیم.
    بدرود
    دامپزشک آبی(مهدی)www.bluedvm.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. سلام آقای دکتر
    به دنبال نام ماموستا هیدی میگشتم که به وبلاگ شما برخوردم.وبلاگ جالبی دارید...زنده باد.
    با اجازه شما را در بوکان سیتی لینک کردم.

    پاسخحذف
  3. راستی من از دوستان دکتر شاهو قهرمانی هستم که احتمالا میشناسید.امابا توجه به سنتان و اولین حرف اسم کوچتان فکر نمیکنم که شاهو باشید.

    پاسخحذف

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند