دوشنبه، فروردین ۰۹، ۱۳۸۹

samoraee

فيلم سامورايي محبوب من
روز يكشنبه 8 فروردين 89 حوالي ساعت 17 پخش فيلم سينمايي سامورايي محبوب من از كانال چهارم تلويزيون ايران شروع شد و در حاليكه در بيرون باران ميباريد تا ساعت 19 مرا در جلو صفحه تلويزيون نگه داشت فيلمي خوب و ژاپني . با موزيك متن عالي و صحنه هايي جذاب سكانس اخر ان كه ملاقات سامورايي با معشوق ديرينه اش بود پيام تام و تمام فيلم بود بخصوص ان لحظه اي كه گفت من دلم ميخواست پدر فرزنداني بودم كه تو مادرشان هستي و طرف مقابل هم گفت من هم دلم ميخواست مادر بچه هايي بودم كه تو پدرشان هستي . و قطراتي اشك از چشمان طرفين سرازير شد اين فراق چيست كه دانايان انديشمندان شاعران و اديبان و حتي فيلمسازان در فكر وصال با اويند . البته فيلم سانسور هم داشت عجيب است فيلمي كه در تلويزيون ميبيني با همان فيلم اگر از سينما يا سي دي ببيني فرق ميكند از نظر مدت !!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند