جمعه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۸

لطايف

لطايف الطوايف --مردي از دولت به نكبت افتاده بود روزي در ان حال عطسه اي زد جمعي گه نزديك او بودند گمان بردند كه مگر بادي از او جدا شد او را دشنام دادند و ناسزا گفتند بخنديد و گفت عجب حاليست در ايام دولت اگر بادي از من جدا ميشد مردم انرا عطسه ميشمردند و رحمك ا... ميگفتند و اكنون كه در نكبتم عطسه مرا ضرطه حساب ميكنند و لعنك ا.. ميگويند !!!!

در بيماري انفلوانزاي خوكي براي پيشگيري از انتقال بيماري توصيه شده است كه روزانه مرتبا دستان را با اب و صابون بشوريم نكته اي كه بر ان تاكيد شده است اين است كه دستان را بمدت تكرار 28 حرف الفباي انگليسي ميبايد شست و نكته دوم كه اشاره شده اين است كه اول بايد دستان را خيس كرد و بعد صابون زد نه اينكه اول صابون زد و سپس دستان را با اب خيس كرد حكمت اين كار را بدينصورت اشاره كرده اند كه اگر ابتدا صابون را بزنيم و بعد دست را زير شير اب بگيريم ممكن است شير اب قطع باشد و از شير اب خارج نشود !!!!!

برادر محترم رئيس اداره و مدير كل محترم و رئيس سازمان و مدير عامل محترم شركت
با سلام و احترام سال نو بر شما مبارك باد اگر ميخواهي از ميزان ارادت واقعي كساني را كه از كارمندان با تلفن – فاكس – دورنگار – حضوري و... سال نو را تبريك گفته اند با خبر شوي به رئيس يا مدير كل يا مدير عامل قبل از خودت كه حالا از پست خود افتاده زنگي بزن و هم سال نو را تبريك بگو و هم اسامي افرادي را كه قبلا به ايشان عيد را تبريك ميگفتند و حالا هم تبريك گفته اند استفسار كن جوانمردان انهاييند كه هم به شما تبريك گفته اند و هم به ايشان . جوانمردان انهاييند كه فردا كه شما از تخت بر افتادي به يادت خواهند بود !!!!!


يكي از بزرگان زشت صورت زني بغايت صاحب جمال داشت روزي زن او را گفت يقين ميدانم كه من و تو هردو اهل بهشتيم گفت از كجا ميداني گفت از انجا كه تو دائم شكل جميل مرا ميبيني و شكر ميگويي و من صورت قبيح تو را ميبينم و صبر ميكنم و صابران و شاكران اهل بهشتند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا در صورت امكان نظر ارزشمندتان را درج فرمايند